Η ψυχολόγος και δραματοθεραπεύτρια Αλεξάνδρα Προύζου προσφέρει βιωματικά σεμινάρια στο ιδιωτικό της γραφείο, αλλά και σε χώρους συνεργατών καθώς και σε οργανισμούς, εκπαιδευτικά ιδρύματα και ιδρύματα ψυχικής υγείας. Στόχος των σεμιναρίων είναι να παρέχουν εμπειρίες εμπλουτισμού παλαιών και ανακάλυψη νέων δεξιοτήτων και να αποτελέσουν συντελεστές αυτογνωσίας. Με έμφαση στη μέθοδο της δραματοθεραπείας η ψυχολόγος δημιουργεί ένα περιβάλλον μάθησης που ενθαρρύνει την προσωπική ανάπτυξη, την αυτογνωσία, την επικοινωνία, την συνεργασία και την δημιουργική έκφραση.
Τα βιωματικά σεμινάρια αναδεικνύουν τη δύναμη της δραματοθεραπείας και διασφαλίζουν την συλλογική εξέλιξη. Στο πλαίσιο αυτών των σεμιναρίων, οι συμμετέχοντες έχουν την ευκαιρία να εξερευνήσουν διάφορες πτυχές του εαυτού τους μέσα από βιωματικές δράσεις, παιχνίδια ρόλων, κατασκευές, προβολικές τεχνικές και άλλες δημιουργικές διαδικασίες.
Οι βασικοί στόχοι των βιωματικών σεμιναρίων περιλαμβάνουν:
- Αυτογνωσία: Οι συμμετέχοντες ανακαλύπτουν περισσότερα για τον εαυτό τους, ενισχύοντας την αυτογνωσία και την κατανόηση των προσωπικών τους συναισθημάτων και σκέψεων.
- Επικοινωνία και Συνεργασία: Τα σεμινάρια προωθούν την ικανότητα επικοινωνίας και συνεργασίας με άλλους, δημιουργώντας ένα ανοιχτό και συμπορευτικό περιβάλλον.
- Αντιμετώπιση Συναισθηματικών Προκλήσεων: Οι συμμετέχοντες μαθαίνουν πρακτικές τεχνικές για την αντιμετώπιση του άγχους, της κατάθλιψης και άλλων συναισθηματικών προκλήσεων.
- Ατομική Ανάπτυξη: Τα σεμινάρια ενθαρρύνουν την ανάπτυξη προσωπικών ικανοτήτων και δεξιοτήτων, ενισχύοντας την αυτοεκτίμηση, την εμπιστοσύνη και την αυτοπεποίθηση.
- Ανάπτυξη δημιουργικής έκφρασης και φαντασίας: Οι συμμετέχοντες έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με την δημιουργικότητα τους, την έμπνευση και την φαντασία τους και να την εκφράσουν ελευθέρα.
Με τη συνθετική εμπειρία της ψυχολόγου και τη χρήση δραματοθεραπευτικών τεχνικών, τα βιωματικά σεμινάρια αποτελούν μια ευκαιρία για προσωπική αναζήτηση, εξερεύνηση και ενίσχυση της προσωπικής εξέλιξης των συμμετεχόντων.
|